La librería

9788493760144_LIBRERIA_FITZGERALDAutor: Penelope Fitzgerald
Any de publicació: 2010 (1978)
Editorial: Impedimenta
Pàgines: 192

Avui us vull proposar una forma diferent a l’habitual de donar-vos a conéixer una de les meves lectures. I no és que no tingui ganes d’escriure ni res similar (el cert és que feia molt de temps que no passava per aquí que ja m’enyorava i tot), però és que s’ha donat una coincidència i com que jo no hagués pogut dir-ho ni millor ni d’una altra manera… doncs aprofito.

El cas és que s’ha donat la casualitat que al programa El Suplement a Catalunya Ràdio, aquest cap de setmana passat, l’Eduard Marquez i la Laura Borràs van voler fer un petit homenatge a les biblioteques i les llibreries. Un homenatge que en la meva opinió està més que merescut i que es queda molt curt per fer valer la importància que bibliotecaris i llibreters tenen com a agents culturals en aquest país en el que lamentablement, i en la meva opinió, es valora molt poc la feina que fan.

Al que anàvem, la casualitat pròpia és que un dels llibres que van comentar és La librería, de Penelope Fitzgerald i que tot just jo estava acabant de llegir, així que aquest cop he decidit que siguin ells els que us en parlin, perquè coincideixo plenament amb el que diuen.

No puc afegir res més que repetir una idea: si sou dels que (com jo) estimeu els llibres i feu de cada visita a les llibreries un moment especial, amb aquell convenciment que són els llibres els que us trien i no vosaltres a ells, en definitiva, si us estimeu aquest món, no us podeu perdre aquesta novel·la. Us encantarà.

Us deixo l’enllaç a l’àudio del programa.

Anuncis

Deixa un comentari

